Śmierdzący przetarg
Komentarze: 0
W dniu 30 kwietnia br. Urząd Miasta puścił przetarg na „Wzmocnienie identyfikacji marki FortFan poprzez wynajem powierzchni reklamowych na terenie całego kraju”.
Moje drobne wątpliwości budzi:
1. Zgrzyt między „terenem całego kraju” a czterema konkretnymi miastami wojewódzkimi podanymi w SIWZ.
2. Zawężenie reklamy do tramwajów szynowych i to do bardzo konkretnych tramwajów (wagon Typ T6A2 2)
3. Stawianie na promocję „marki” FortFan, a nie Twierdzy i Kłodzka
Moje poważne wątpliwości budzą:
1. Bardzo krótki czas składania ofert – do 7 kwietnia. Jaka firma zdąży w 5 dni (roboczych) przygotować całość dokumentacji, projekty i inne wymogi? No chyba, że firma „już wie”.
2. Bardzo krótki czas wystartowania z reklamą. Już 15 kwietnia mają być reklamy na tramwajach. I znowu pytanie się rodzi. Kto zdąży ? Może ten, który ma już w magazynie wydruki reklam (może wielkoformatowych nawet).
3. I najgorsze. Przeczytajcie uważnie cytat :
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
"1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany terminu wykonania Zamówienia oraz terminów pośrednich w następujących przypadkach: 1. zmiany wysokości środków budżetowych przyznanych do realizacji przedmiotu Zamówienia, 2. zmian technologii, użytych materiałów i sprzętu w czasie wykonywania Zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę"
Czyli właściwie wszystko jest o kant dupy potłuc. Ważne, żeby wygrać. Zrobi się z czegoś innego, za większe pieniądze i tak dalej.
Dla zainteresowanych całość na: http://bzp1.portal.uzp.gov.pl/index.php … 2011-03-30
Dodaj komentarz